Care-i rutina ta de dimineață? Toată lumea are un mod diferit de a-și începe ziua. Dar știai că există rutine, dovedite științific, care fac minuni pentru restul zilei?

Acestea sunt lucrurile pe care ar trebui să încerci să le realizezi înainte de ora 12, dacă poți.

IATĂ CARE SUNT CELE 12 RUTINE PE CARE ȚI LE RECOMANDĂM

1. FĂ PATUL

Poate părea ceva mic și lipsit de importanță, dar printr-o sarcină atât de simplă, ca făcându-ți patul, este o modalitate excelentă de a începe ziua. Acest lucru se datorează faptului că devine impulsul tău. În esență, îndeplinirea unei sarcini mici, cum ar fi aceasta, îți va ajuta creierul să își dorească să facă mai multe sarcini.

În plus, la sfârșitul unei zile lungi, vei putea să te întorci într-un pat confortabil și bine făcut. Este modalitatea perfectă de a închide capitolul zilei într-un mod pozitiv.

2. FĂ O BAIE SAU UN DUȘ

Igiena personală este esențială pentru sănătatea mintală. Dacă stai în casă toată ziua , s-ar putea să te gândești că nu are niciun rost să faci duș dimineața, dar o baie te poate ajuta să scapi de somnolență.

Spălarea și curățarea corpului pot fi revitalizante și chiar îți pot da un impuls de energie. Te ajută să te reîmprospătezi, astfel încât să nu îți cureți doar pielea, ci și mintea.

3. MIȘCAREA

Chiar și puțină activitate fizică este bună pentru tine, și e mai bine să o faci dimineața sau la începutul zilei. Poate fi greu să te convingi să faci sport, dar nu trebuie să stai din prima, într-o sală timp de o oră sau să alergi câțiva kilometri, pentru a culege aceste beneficii.

Există o mulțime de forme simple de exerciții pe care le poți efectua în acest scop, inclusiv:

• Întinderi

• Yoga

• Mersul pe jos

• Alergare ușoară

• Înot

• Dans

Sportul de zi cu zi sporește gândurile pozitive, este un obicei minunat să începi să faci sport și îți poate schimba ziua în întregime, făcându-ți corpul mult mai sănătos.

4. BEA APĂ

Un om are nevoie de aproximativ 8 pahare de apă, zilnic. Pe măsură ce te apropi de jumătatea zilei, ar trebui să faci progrese în atingerea acestui obiectiv.

Acest lucru nu înseamnă că trebuie să te obligi să bei apă; dacă nu prea bei, poate dura ceva timp să te obișnuiești cu aportul crescut de apă.

Bea două pahare de apă dimineața, unul înainte și unul după micul dejun. Apoi, bea un alt pahar între orele 12 și două. Nu numai că acest lucru te va menține sănătos și hidratat, dar te va ajuta, de asemenea, să rămâi plin de energie!

5. MICUL DEJUN

Mulți oameni aleg să sară peste micul dejun, dar este cel mai important dintre toate mesele pe care le vei mânca într-o zi. Îți dă putere și hrană, oferind corpului energia de care are nevoie pentru a face față restului zilei.

Iată câteva idei simple, sănătoase și ușor de preparat.

• Cereale

• Omletă

• Pâine prăjită

• Fructe

Nu lăsa prânzul să fie prima ta masă a zilei. Dacă dorești cu adevărat să începi ziua bine, mănâncă un mic dejun bun, nutritiv și echilibrat.

6. ASCULTĂ MUZICĂ

Muzica îți calmează sufletul si îți atinge inima in moduri la care nici nu te gândești.

Oferă tot felul de beneficii pozitive organismului, inclusiv îmbunătățirea stării de spirit, o mai bună creativitate și o putere energizantă.

Există o mulțime de tipuri diferite de muzică, pe care le-ai putea asculta și nu există niciun tip „cel mai bun” de muzică pe care l-ai putea asculta în fiecare zi, înainte de ora 12. Optează pentru melodii care te fac fericit!

7. CITEȘTE

Știm că nu toată lumea are timp să citească, dar făcându-ți timp pentru lecturare, zilnic, mai ales înainte de ora 12, va fi absolut minunat pentru tine.

Poți citi orice îți oferă trăiri pozitive în schimb. Iată câteva opțiuni:

• Un ziar

• Un capitol al unei cărți

• O revista

• Un articol online

8. CONTACTUL SOCIAL

O modalitate foarte bună de a-ți face ziua mai bună este prin interacțiunea socială. Apelează un prieten, scrieți-i persoanei iubite, complimentează un străin, salută casieria și întreab-o cum îi merge ziua.

Acest lucru este deosebit de important dacă lucrezi de acasă sau ai un loc de muncă cu un minim de contact social. Activitatea socială are efecte pozitive nemaiîntâlnite asupra creierului și poate chiar ajuta la atenuarea simptomelor depresive.

9. ȘTERGE E-MAIL-URI NEIMPORTANTE

Primești tot soiul de mesaje spam, mesaje promoționale și notificări sociale. Dacă ai timp să le ștergi, te poți concentra pe lucrurile importante.

10. FĂ O LISTĂ DE SARCINI

O listă de sarcini nu trebuie să fie foarte detaliată. Trebuie doar să scrii o descriere generală a ceea ce trebuie să faci. Poți adăuga mai multe informații dacă dorești, dar o listă mică, scurtă va face cu adevărat diferența.

Această listă te va ajuta să ai o zi mai bună.

11. FĂ ACTIVITĂȚI PREFERATE

Pentru a evita energia negativă, petrece-ți ziua făcând toate lucrurile care îți plac.

12. RESPIRĂ AER PROASPĂT

Unele zile nu necesită părăsirea casei, dar asta nu înseamnă că nu ar trebui să o faci. Trebuie să ieși din casă înainte de ora 12, în fiecare zi, chiar dacă este doar pentru o scurtă perioadă de timp. Acest lucru îți poate furniza energie suplimentară, îți poate oferi o mică activitate fizică și te poate ajuta să te relaxezi, dacă este necesar.


Loading...
Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *