PUBLICITATE

Cu câțiva ani în urmă, unul dintre cei mai îndrăgiți interpreți de muzică ușoară, Cătălin Crișan a fost nevoit să țină o dietă care l-a transformat total în bărbatul adorat de altădată. L-a ajutat să dea jos 32 de kg!

Atenție – Dieta este indicată doar persoanelor care vor să slăbească mai mult de 15 kg…Iată mai jos dieta care face adevărate minuni!

Se mănâncă de cinci ori pe zi, din trei în ore ore…

Dieta durează 66 de zile și este structurată pe șase etape. Este important de știut că pentru a preveni senzația de foame, se vor consuma alimente de cinci ori pe zi, din trei în trei ore. De asemenea, nu se consumă nimic între mese, nu se mănâncă altceva decât alimentele din regim, iar alimentele vor fi gătite fără ulei.

Nu în ultimul rând nu aveți voie să mai mâncați după ora 22.00, iar zilnic trebuie să consumați trei litri de lichid, exceptând sucurile.

PUBLICITATE

Care sunt cele șase etape

Care sunt cele şase etape din dieta Cătălin Crişan

Etapa 1, două săptămâni

Se consumă: carne, peşte, organe, mezeluri, în orice cantitate, brânzeturi fermentate în limita a 100 de grame pe zi, un ou pe zi. Sunt permise condimentele, mai puţin hrean, ceapă, usturoi. Sunt interzise zahărul şi mierea.

Etapa 2, nouă zile

În primele trei zile se consumă fructe crude sau gătite în limita a 500 de grame pe zi, legume crude sau gătite în orice cantitate şi lactate proaspete în limita a 400 de grame pe zi – lapte, chefir, caş, lapte bătut, brânză de vaci. Sunt interzise: strugurii, perele, prunele, smochinele, stafidele, nucile, seminţele, cartofii, porumbul, fasolea uscată. În următoarele şase zile se consumă carne, mezeluri şi ouă în orice cantitate.

Etapa 3, 12 zile

În primele zile se consumă două ouă pe zi şi 100 de grame de brânzeturi nefermentate. Două din mese vor consta în legume verzi, în orice cantitate – spanac, urzici, castraveţi, varză, broccoli, etc.

În următoarele trei zile se mănâncă ouă, mezeluri şi carne în orice cantitate. Urmează trei zile de fructe şi legume – fructe în limita a 500 grame pe zi, legume fără restricţii şi lactate, maxim 500 grame pe zi.

În ultimele trei zile se mănâncă din nou carne, mezeluri şi ouă, fără limite.

Etapa 4, 13 zile

În primele două zile se mănâncă fructe, 500 grame pe zi, legume fără restricţie şi lactate, maxim 500 grame pe zi.

Următoarele trei zile sunt cele de carne – carne şi mezeluri în orice cantitate. La una din mese se mănâncă o salată verde.

Urmează două zile de fructe şi legume.

Apoi o zi de lactate proaspete, maxim 500 de grame.

Două zile de fructe şi legume.

Trei zile carne şi mezeluri.

Etapa 5, 8 zile

În primele două zile se mănâncă fructe şi legume. Următoarea zi se mănâncă lactate proaspete.

Urmează 2 zile de fructe şi legume.

Şi trei zile de carne slabă şi mezeluri.

Etapa 6, 10 zile

În primele două zile se mănâncă lactate, maxim 400 grame pe zi, fructe, maxim 500 de grame pe zi şi legume fără limită de cantitate.

Urmează opt zile în care se alternează câte o zi de fructe şi legume cu o zi de carne, mezeluri şi ouă.

Felicia Iederă


PUBLICITATE
Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *