PUBLICITATE

Cu toții avem puțin stres în viețile noastre și, în multe cazuri, este greu de eliminat, mai ales când cei mai frecvenți factori de stres includ banii, munca în exces, climatul politic sau relațiile.

Lista poate fi continuată de fiecare dintre noi, însă avem o știre excelentă: Gândește-te la persoana cea mai apropiată ție, poate fi cea de care ai nevoie pentru a elimina stresul din viața ta.

Un nou studiu, condus de psihologii de la Universitatea din Arizona și publicat în revista Psychophysiology a constatat că doar gândul la partenerul de viață poate fi eficient pentru reducerea tensiunii arteriale, să ne gândim ce s-ar petrece atunci când te afli în prezența partenerului…

Nu putem fi întotdeauna cu partenerii, atunci când avem nevoie de ei, așa că dacă doar gândul la ei ne poate ajuta la ameliorarea unei tensiuni, iar ceea ce aflăm ne încântă.
Participanții la studiu au fost cu toți în relații serioase și li s-a cerut să-și țină picioarele în apă rece. Unii dintre ei aveau partenerul cu ei, în timp ce alții au fost rugați să se gândească la partenerul. Persoanele care aveau partenerul în același spațiu aveau cel mai bun efect al scăderii tensiunii, în timp ce cei care se gândeau doar la partener au avut un nivel puțin mai scăzut.

În timp ce acest studiu evidențiază faptul că cercetările anterioare au legat atât gândirea, cât și relația cu partenerul de reducerea stresului, „se pare că simplul gând către partener poate fi sursa prin care ne detensionăm.” spune autorul studiului, psihologul doctorand Kyle Bourassa.

PUBLICITATE

Această descoperire sprijină un mare număr de cercetări care sugerează că relațiile sănătoase sunt esențiale pentru sănătatea noastră fizică, intelectuală, emoțională, spirituală și socială.

Dacă doriți să adăugați această tactică de înlăturare a stresului la setul vostru de instrumente, iată cum puteți începe:

Respirați

Adesea, când suntem extrem de stresați, mintea noastră se mișcă atât de repede încât nici măcar nu știm ce trăim. Un exercițiu de respirație vă va ajuta să vă încetiniți gândurile și mișcările și să vă permiteți să recunoașteți că vă aflați într-un moment de stres. Începeți să respirați adânc, făcând expirațiile de două ori mai dese decât inspirațiile. Veți simți cum vă detensionați.

Imaginați-vă

Dacă nu puteți fi fizic cu partenerul, aceasta este o ocazie perfectă de a practica vizualizarea. Închideți ochii și imaginați-vă partenerul în locul preferat, alături de voi. Continuați respirația lentă și lăsați-vă mintea să exploreze, în timp ce vă gândiți la partenerul vostru.


PUBLICITATE
Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *