Este un fapt bine cunoscut că evenimentele trecute ți-au format deja personalitatea, au influențat modul în care ești, în prezent. Dar, de fapt, ele continuă să contribuie la limitările tale și să-ți reducă libertatea, în fiecare zi.

Și acest lucru va continua până când subconștientul nu va mai fi asociat cu trecutul.

În ceea ce privește trecutul, episoadele „neanticipate” constau, de obicei, într-o multitudine de situații negative legate de părinți, relații de familie, școală, colegiu, armată, locul de muncă și așa mai departe.

Toate evenimentele neanticipate au un impact asupra vieții, deoarece reprezintă o anumită sarcină în subconștient.

Trecutul confuz afectează în primul rând fundalul emoțional. Dacă te uiți la scara clasică simplificată a emoțiilor, atunci majoritatea oamenilor, după cum arată statisticile, sunt sub influența fricii.

Fundalul emoțional este emoția pe care o întâlnești, cel mai adesea, în decurs de 24 de ore.

Ideea este că trecutul are un impact semnificativ asupra fundalului emoțional, astfel încât numai neutralizarea acestuia îți oferă libertatea de a te ridica deasupra amplorii emoțiilor.

De asemenea, trecutul are un impact semnificativ asupra stimei de sine. Și în timp ce trecutul afectează stima de sine, prin definiție, nu poate fi ridicată la un nivel înalt.

Întotdeauna vor exista evenimente din trecut cu care te vei identifica.

Și chiar dacă ți le-ai aminti o dată la 5 ani, ele sunt acolo. Și iau parte din atenția ta, mai ales în momentul luării unei decizii.

De fiecare dată când trebuie să iei o decizie, stima de sine este asociată cu evenimente din trecut și schimbări în conformitate cu acestea.

Și întrucât, în trecut, o persoană obișnuită are multe evenimente în care stima de sine a suferit, stima de sine a multor oameni este amenințată.

În cele din urmă, trecutul are un impact semnificativ asupra atenției tale.

Ca urmare, capacitatea de concentrare se pierde, persoana devine absentă, iar absența, la rândul ei, dă naștere la o mulțime de alte probleme: iritabilitate, oboseală cronică și așa mai departe.

Da, te-am speriat puțin, dar toate acestea sunt adevărate: taxa unei persoane, din trecut, îl limitează semnificativ în viața de zi cu zi.

Vestea bună este că este foarte simplu să trimiți trecutul la arhivă și acest lucru este foarte, foarte, foarte necesar.

„Twist” – o metodă de neutralizare instantanee a rănilor și șocurilor din trecut.

Este posibil să transferi marea majoritate a evenimentelor, din trecut, în arhivă, în câteva zile de muncă eficientă.

Această metodă nu funcționează numai cu episoade traumatizante și teribile din trecut, ci cu orice alt episod din trecut.

Algoritmul trecut

Când înveți cum să efectuezi „twistul”, poți trece evenimentele principale din trecut în arhivă în 1-2-3 zile.

Este necesar să luăm un stilou și o hârtie și să scriem toate episoadele din trecut, în care există unele evenimente negative.

Pentru a îndeplini eficient această sarcină, este recomandat:

amintește-ți toate evenimentele care ți s-au întâmplat în fiecare an.

scrie despre toți oamenii cu care ai vorbit în acei ani, despre toate locurile pe care le-ai vizitat.

Oamenii și locurile te vor ajuta să îți amintești rapid evenimentele principale din viața ta.

Cred că îți vei putea aminti aproximativ 100 de evenimente semnificative. Și, dacă petreci un minut și jumătate pentru a șterge fiecare eveniment, va dura aproximativ trei ore.

Având în vedere pauzele, vei putea finaliza lucrarea în 2-3 zile.

Sfat

„Twist” poate elimina nu numai evenimentele negative, ci și pe cele pozitive, așa că nu se recomandă eliminarea tuturor evenimentelor din trecut.

Acum, cum procedăm

Este recomandat să îți extinzi zona de libertate și să stabilești trăsăturile de caracter dorite. Acest lucru îți va permite să te comporți, la momentul potrivit, ca o persoană productivă și eficientă care poate face ceea ce dorește.

Pentru a face acest lucru, scrie lista pe care ți-am cerut-o mai sus.

În continuare, trebuie să acorzi atenție mediului înconjurător emoțional pe care îl experimentezi atunci când observi problema sabotajului.

De obicei, sabotajul generează o gamă largă de emoții:

rezistență internă, protest, iritare față de sine (iritarea se poate dezvolta în furie)

teama (ce se întâmplă cu mine dacă nu fac ceea ce trebuie să fac acum)

resentimente față de tine și față de lumea din jurul tău, simțindu-te vinovat pentru alte persoane, pentru neplata promisiunilor

situația curentă deprimantă, etc.

Pentru a elimina trecutul sabotor, este necesar să găsești rădăcinile emoționale principale care îl însoțesc și să le elimini.

De ce este necesar acest lucru

Ideea este că, de obicei, o persoană, rezistă emoțiilor negative care însoțesc auto-sabotajul.

Sau cu alte cuvinte: „rezistența creează prezența”. Odată ce elimini rădăcinile emoționale care însoțesc sabotajul, nu îi vei mai rezista.

De fapt, auto-sabotajul nu va avea nimic de invocat. Prin urmare, auto-sabotajul, ca fenomen, va dispărea pur și simplu din viața ta.

Cuvântul „auto-sabotaj” se va transforma într-un set de litere neîncărcate și lipsite de sens.

Atunci când rezistența dispare, ai libertatea de a alege în mod conștient: să faci sau să nu faci ceva, după caz.


Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *