Cu siguranță, înainte de vacanța mult-așteptata fiecare turist examinează cu atenție toate informațiile, care pot fi găsite pe internet sau în altă parte. Cu toate acestea, acest lucru nu este suficient, pentru că există unele lucruri care nu sunt profitabile în afacerile turismului. Practic, este vorba de hotelurile din străinătate, care atrage turiști din întreaga lume.

Cere recenzii

Citiți comentarii despre hoteluri, amintiți-vă că Internetul nu poate fi de încredere, deci este mai bine să aflați opinia prietenilor care au mers în anumite hoteluri.

Personalul

Acordă un bacșic recepționerilor. În general, este mai bine să nu fiți nepoliticos față de personal, deoarece o angajată ofensată vă poate curăța peria de toaletă cu o periuță de dinți, poate să se culce în pat sau chiar să fure ceva dintre lucrurile voastre.

Ghidul

Nu credeți tot ce spune un ghid, se întâmplă de multe ori ca acesta să fie plătit de hoteluri, pentru a le face reclamă. De asemenea, ghidul încearcă să vândă excursii în prima zi de sosire și apropo, nu cred că ghidul, ți-ar spune că asigurarea nu este valabilă în excursii achiziționate din altă parte.

Mini bar

Verificați întotdeauna disponibilitatea anumitor băuturi în bar după check-in. Este posibil să fie gol, iar contul va fi înregistrat la final cu băuturile din bar. Într-o astfel de situație, este practic imposibil să se dovedească nevinovăția ta. Serviciile trebuie să urmeze, nu numai umplerea mini-barului, ci și conținutul său. Din păcate, bomboanele și sosurile vin adesea cu termenul de valabilitate expirat.


Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *